ی سوال مسخره دیگه: حلیم خوبه تو این هفته ها؟ خودم پز

۷ پاسخ

بدون دارچین و کنجد بخور

دوستان کسی تازگیا رفته سونو آنتی هزینش چقد شده ...

عالیه

بخور برایه منم پست کن😂😁

بلههههه

اره بابا بخور منم همیشه میخورم فقط سنگین ممکنه معدت اذیت شه

حلیم کلا مفیده مخصوصا هفته های بالا خیلی وزن میده ب بچه

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیستم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته سیزدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سیزدهم بارداری
مامان ملیکا🩷🌱🐣 مامان ملیکا🩷🌱🐣 ۴ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری