دوستان تو هفته من حلیم خوبه یا بد؟

۴ پاسخ

چرا گرمی و دارچین و آویشن نباید خورد؟

خوبه فقط دارچین نزن

خیلی خوبه ولی دارچین نریز داخلش

سعی کن تو هفته های پایین گرمی نخوری دارچینم روش نریز

سوال های مرتبط

مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دایانا مامان دایانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان رنگین کمان🌈 مامان رنگین کمان🌈 هفته چهاردهم بارداری
مامان خوش قدم مامان خوش قدم هفته سیزدهم بارداری