سلام مامانا..حلیم تو هفته من ضرر داره؟

۶ پاسخ

شما سونوی تشکیل قلب رفتین؟

یعنی اشکالی نداره. پس؟من یکم خوردم یکدفعه بخاطردارچین یادم اومد گفتم نکنه مشکلی داشته باشه گفتم مشورت کنم باهاتون

حلیم عالیه هر روز بخور بدون دارچین

حلیم سه ماه اول مخصوصا ماه سوم بارداری خیلی خوبه

حلیم ضرری نداره ک کلی ام مقویه😘

نه من از دوهفته ای حلیم می‌خوردم خیلی زیاد خیلی هم مفیده

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه😍🫀 مامان جوجه😍🫀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته دهم بارداری
مامان آیلین مامان آیلین هفته نوزدهم بارداری
مامان مانیار 💙 مامان مانیار 💙 ۴ ماهگی