دوستان بستنی ساده وانیلی تو بارداری خوبه یا بد؟

۶ پاسخ

ارع برا وزنگیریم خوبع ولی مواظب قندت باش

زیاد نخور فقط

بستنی خیلییی خوبع تو بارداری ب شرطی ک قند خونت بالا نباشه

اتفاقا خیلی خوبه برا وزن گیری بچه ولی زیاده روی نکن خدایی نکرده قندت میره بالا عزیزم

قبل بارداری میخوردی

خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته هفدهم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجوی من مامان جوجوی من هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان انار🍭 مامان انار🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته هفتم بارداری
مامان فاطمه سادات مامان فاطمه سادات ۱ ماهگی