۴ پاسخ

ببین یک دکتر میگف بخور ولی کم بخور توسه ماه اول ک یک یا دوبار بخور تو سه ماه آخر میشه خوب خورد ولی زیادش خوب نیس

من خیلی دوست دارم زیادم میخورم
نه ضرر نداره فقط میگن بچه سبزه میشه

منم عاشق خورشت بادمجونم🍆🍆 به به دلم خواست

تو سه ماه اول زیاد خوب نیس باعث انقباض رحمی میشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😙 مامان دخترم💗😙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان انار🍭 مامان انار🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آقا ابوالفضل مامان آقا ابوالفضل هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان دل آرام مامان دل آرام هفته چهلم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته چهاردهم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته هفتم بارداری
مامان دایانا مامان دایانا هفته سی‌وششم بارداری