من ک از زمانی باردار شدم رابطه ندارم
۳ ماه اول رعایت کن بزار جاش محکم بشه
حالا اگر خیلییی فشار روتون بود . خودت ک اصلا چون رحم منقبض میشه
بعد ۳ ماهم بازم بستگی ب بدن و شرایطت داره ببینی دکتر بگه اشکال نداره رابطه یا ن
رعایت کن عزیزم رابطه همیشه حس
این بچس ک بزور گیر میاد
خدا برات نگهدارتش🥹❤️
۳ ماه اول خوب نیست باعث سقط میشه
ارضا نباید بشی ، و اسپرم هم ضرر داره
من تا ۱تیر دکتر گفت رابطه نداشت باشم اولش قلبش تشکیل بشه بعد بگه میتونم داشته باشم یا نه فعلا گفته نداشته باش تا قلب تشکیل شع
باید از دکتر بپرسی
واسه بعضیا مجازه ولی با رعایت
بعضیام ممنوعه واسشون
سه ماه اول ممنوعه باعث سقط میشه
ماه های اول تا 3ماه خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.