سلام خانوما رابطه تو بارداری بد یا خوبه

۷ پاسخ

من ک از زمانی باردار شدم رابطه ندارم

۳ ماه اول رعایت کن بزار جاش محکم بشه
حالا اگر خیلییی فشار روتون بود . خودت ک اصلا چون رحم منقبض میشه


بعد ۳ ماهم بازم بستگی ب بدن و شرایطت داره ببینی دکتر بگه اشکال نداره رابطه یا ن
رعایت کن عزیزم رابطه همیشه حس
این بچس ک بزور گیر میاد
خدا برات نگهدارتش🥹❤️

۳ ماه اول خوب نیست باعث سقط میشه
ارضا نباید بشی ، و اسپرم هم ضرر داره

من تا ۱تیر دکتر گفت رابطه نداشت باشم اولش قلبش تشکیل بشه بعد بگه میتونم داشته باشم یا نه فعلا گفته نداشته باش تا قلب تشکیل شع

باید از دکتر بپرسی
واسه بعضیا مجازه ولی با رعایت
بعضیام ممنوعه واسشون

سه ماه اول ممنوعه باعث سقط میشه

ماه های اول تا 3ماه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته دوم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان انار🍭 مامان انار🍭 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دایانا مامان دایانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته چهاردهم بارداری