و منی که نه مادر دارم و نه خواهر 🥺🥲
من مادرو خواهرم خیلی ازم دورن با جاریم میرم
مامان دارم خداروشکر سرحالم هست اما خودم میرم بیمارستان بدون مامانم
خواهرم ۲۰ سالشه مجرده و تجربه ای از بچه داری نداره یعنی میتونه همراه مناسبی باشه ؟
مامانم هست ولی امیدوارم که گیر نده میخوام بیام، واقعا کاری نمیتونه بکنه(سنشون بالا هست و مشکل مفاصل دارن)🥲
احتمالا پرستار بگیرم
من با خواهرم یا زن داداشم میرم چون مامانم نمیتونه
من مامانم رومانتیسم داره نمیتونه بیاد باهام زنداداشم یاخواهرشوهرم میاد باهام خواهر ندارم ولی ماشاالله فامیل زیاد دارم همه هم میگن میخان بیان 😂
یعنی میشه آدم با مادر شوهرش بره به نظرتون زشت نیست مادر شوهر آدم براش شیاف بذاره یا زیرشو عوض کنه؟
خواهرم هم چون امتحان داره میگه نمیتونم بیام
منم با خواهرم میرم
من با خواهرم
من مادر نمی تونه با خواهرم میرم
من مادرم لگنش شکسته پارسال جراحی کرده اما نمیتونه کاره سنگینی انجام بده یا زیاد سرپا بمونه.یدونه خواهر دارم اون میاد بالاسرم.اونم اگه نمی اومد زن داداشمم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.