میتونی بدی پلاک اسم بگیری ، اسم دخترت یا حالا همسرت
عزیزم اگ میخوای با طلا پس انداز یا به اصطلاح سرمایه گذاری کنی تو آپ بگیر
من و همسرم از پارسال همین کارو کردیم پولمون چندین برابر شد
فقط باید بدونی کی خریدو فروش کنی ک ضرر نکنی
ولی ما نزدیک دو میلیارد سود کردیم طلا که به اوجش رسیدو گرون شد فروختیم
الان که اومده پایین دوباره داریم میخریم
طلا های تزیینی اجرتشون خیلی بالاست
برای خودت هرچی میشه بخر لذتش رو ببر سکه چکار داری
بنظرم یه چی بگیر برای استفاده
هم میشه سرمایه گزاری هم استفاده میکنی حالشو میبری
ولی اگه مثلا هدف داری یه چیز بزرگ بخری
میتونی سکه پارسیان بخری تا به وزن دلخواهت برسه و اونو بخری
الان که طلا اومده پایین بهترین موقعیته بخر
هر چی که میدونی لازمت هست و نداری مثلا زنجیر نداری زنجیر بگیر پلاک نداری پلاک بگیر
برای سرمایه گذاری سکه پارسیان بهتره
الان کف قیمت طلاس اگه میخای بخری شک نکن.. میتونی ی پلاک ریز یا گوشواره میخی بخری
پلاک انگشتر گوشواره هر چی میخوای بخر
با ۳۵, تومن میتونی یه انگشتر ظریف بگیری.
پلاک زنجیر بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.