زشت نیست مردا هم گناه دارن تو این شرایط نداره تحت فشارش نزار
اینه لباس
والا من داداشم پیراهن آورده بود واسه دخترم با همون ازش تو خونه عکس گرفتم با کیک، میخواستم آتلیه ببرم که اینجوری شد! حالا بعد عید بخوام ببرم آتلیه میرم خرید! کفشم نخریدم یعنی کلا واسه عیدش هبچی نمیخرم
لباسش قشنگه عزیزم
عزیزم چرا ی جایی نمیری آتلیه ک خودش لباس داشته باشه حتماضروری نیس ک لباس بخری
لباسه بامزه هست.. منم امسال نتونستم مثل پارسال تولد بگیرم.. حتی اتلیه هم نبردم، فقط برای عیدش خرید کردم اونم اینترنتی، اونم این اتفاقات پیش اومد، بستم معلوم نیست کجاست و کی به دستم برسه.. گاهی نمیشه همه چیز خوب و عالی پیش برع، ان شاءالله سال دیکه ک همه چیز بهتر شد
چه لباس قشنگی خیلی هم شیکه با جوراب شلواری بپوشه... اگ برا عیدش میخای اسپرت بگیری هم میتونی با این لیاس بپوشونی ببری عکاسی
تروخدا سریع ج بدین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.