۲۰ پاسخ

ماشالله اصلا بهت نمیاد یه پسر بزرگتر داشته باشی😍

عکس سوم

تصویر

عکس دوم

تصویر

فک کردم داداشته

ماشاالله چه عکسای قشنگی😍

اوخی ماشاالله چقدر لطیف و نازی

همه میگن بهت نمیاد پسر به این بزرگی با توجه به سنتون کاملا نرماله براتون پس درستش اینه چه مامان بیبی فیسی اصلااااا سنت بهت نمیاد 😍❤️

آخی عزیزم پسر منم سیزده سالشه

ماشاالله پسربزرگت چند سالشه

اصلا نمیخوره اینا بچه‌ات باشم چیکار می‌کنی دوستت آنقدر شادابه

دومی رو بیشتر دوست داری؟

ماشالا عزیزم

واییی دده خداوکیلی نمیگفتی پسرام فکرمیکردم داداشته هزار ماشا ء الله خداحفظشون کنه

هزار ماشاللههههه اصلا بهت نمیاد😍😍😍

پسر بزرگ داشتن چه حسیه؟رابطه ات باهاش چیجوریه؟

🥹عزیززززم.به قیافت نیمخوره یه پسر انقدری داشته باشی.خدا برات حفظ کنه🥰😘

ای‌جانم خدا حفظتون کنه❤️

ماشالا بهتون عزیزم

ماشاله بهت عزیزممم

اصلا بهت نمیاد 37سالته

سوال های مرتبط