اشکال نداره عزیزم پیش میاد 🩷✨ چیزیش نشده
ن جانم چیزی نیست مِن بعدبیشترحواست جم کن😅😅منم ماه اولش یبارایکاروکردم طفلی کلی گریه کرد
همسرم یبار انداخت رو سر ارن گریه کرد اروم شد اگر ورم نکرده و بالا نیاورد چیزی نیست گلم
چرا ببری دکتر؟... اتفاق بوده، پیش اومده
فکرکنم برای همه مون هم حداقل یک بار اتفاق افتاده
اخ اخ منم فوبیای همین دارم
منم گوشی یبار از دستم در رفت خورد به ابروش مردم وزنده شدم یکم گریه کرد بعد اروم شد از ترسم بالاسرش گوشی نمیگیرم دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.