این قرص امگا ۳ رو تا چند ماه میخورن🤔

تصویر
۱۴ پاسخ

سلام ب منم دادن ولی من هنوز شرو نکردم تازه گرفتم از داروخونه.مکمل هم نوشته برام
تیروئید و کم خونی و هماتوم هم دارم قرص میخورم
اینام اضاف شد.خیلی بزرگه خوردنش سخته.
خدا به همه مون کمک کنه

واسه من بهداشت هرماه ویتامین و... میداد حتی یونشم نخوردم

به منم نداده😅

میشه هفته ای یکی خورد؟

هفته ای ۲تا

از چهارماهگی تا آخرش فکر کنم هفته ای یکی، بچه رو هوشیار میکنه

برای من گفت یه روز درمیون یا 3 روز کلا در هفته بخور چقدرم گرونه لامصب 😅

روزی یه دونه خب در کل پونزده روز

دکترم بمن نداده

خوردنش کلا مشکلی نداره به من از اول بارداری داد تا آخرش بعد زایمان هم خودم میخوردم خوب بود برام

من تا اخر بارداری خوردم
البته از هفته سی شروع کردم هفته ای دو تا میخوردم
احتمالا چون دوقلویی دکتر از الان بهت داده چون رو وزن گیری جنین تاثیر میزاره

من هنوزم دارم میخورم

دکترمن بهم نداد.

دکتر چرا ب من نداده

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی ۱ ماهگی
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری