خانوما راه ک میرم زیر شکمم احساس سنگینی میکنم
خیلی نگران شدم کسی میدونه از جیه🥺🥺🥺🥺

۵ پاسخ

سلام وقتی متوجه شدم بارداری خیلی خوشحال شدم مبارکت باشه عزیزم

طبیعی هست منم هروقت میشینم یا دراز کشیده ام میخوام پاشم راه برم زیر شکمم احساس سنگینی میکنم

نی نی هستش داره بزرگ میشه منم اینجورم

من سنگینی رو روی واژنم حس میکنم انگار وزنه بستن بهش 😞😣

دقیقا منم همین جوری میشم فکر کنم بچه خودشو از واژن کشید اومد بالا احساس سنگینی میکنیم ، دقیقا احساس میکنم یه چیزی زیر شکممونه

سوال های مرتبط

مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد