۱۰ پاسخ

عطسه هرگز باعث اتفاق بدی نمیشه
اصلا نگران نباش
اگرم کسی گفته میشه از اطلاعات کم و اعتماد ب نفس زیادشه

نگران نباش منم.عطسه.سرفه..یا یوقتا ک میخوام از جام بلند شم درد شدید میگیره سمت راست شکمم..دیگه چکارش کنم.میشه.خدا بخواد برگی از درخت نمیفته..زیاد خودت درگیر نکن..فقط مثلا موقع سرفه.یا عطسه.من پاهامو میگیرم تو شکمم.کشیدگی کمتر بشه

اجبا.. یه امر طبیعی بدنه منم اینطوری میشم نگران نباش بابا چیزی نمیشه

هیچی عزیزم
من زیاد عطسه میکنم تو بارداری
اسمش رینیت بارداریه
جای جوجه‌ها امنه خداروشکر

وقتی عطسه میکنی دستتو بزار زیرشکمت که فشارنیاد بهت

واسه منم میشه همیشه نترس اصلا چیزی نیست
فقط دستتو نگه دار زیر شکم موقع عطسه

سعی کن تا میخایی عطسه کنی از حالت دراز کش بشینی کمتر درد میگیره من امتحان کردم

منمم چندبار اینجور شدمم ولی خب چیکارمیشه کرد دست خودمون نیس فشار میادد

نگران نباش گلم کشش عضلات شکمه

طبیعیه عزیزم
برامنم پیش اومده سعی کن آروم عطسه کنی چون خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان شایان مامان شایان ۶ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری