۴ پاسخ

عزیزم موقع عطسه شکمتو بگیر خم شو جلو فشار حس نمیکنی اصلا🙂

منم از اول همینطوره هروقت عطسه میکنم میگیره تیر میکشه بعد ول میکنه

من همیشه اینجوریم، چیزی نیست.

اشکال نداره تیر کشیدن لحظه ای
منم اینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هفدهم بارداری