اگر نخورده ازش تا ۲ ساعت در دمای محیط اگر کمی خورده باشه تا ۱ ساعت در دمای محیط و کلن در یخچال تا ۲۴ ساعت. من شخصا نگه نمیدارم بیشتر از یک ساعت و دور میزیزم تو یخچال هم نگه نمیدارم چون سرد میشه دل درد میاره تو یه ظرف مخصوص اب جوشیده رو نگه میدارم و هر بار جدیدش رو درست میکنم
تا ۲ ساعت
اگ لب نزده ۴ ساعت
زیر آب داغ گرمش کن
فکر کنم تا یک ساعت بشه نگه داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.