۳ پاسخ

اگر نخورده ازش تا ۲ ساعت در دمای محیط اگر کمی خورده باشه تا ۱ ساعت در دمای محیط و کلن در یخچال تا ۲۴ ساعت. من شخصا نگه نمیدارم بیشتر از یک ساعت و دور میزیزم تو یخچال هم نگه نمیدارم چون سرد میشه دل درد میاره تو یه ظرف مخصوص اب جوشیده رو نگه میدارم و هر بار جدیدش رو درست میکنم

تا ۲ ساعت
اگ لب نزده ۴ ساعت
زیر آب داغ گرمش کن

فکر کنم تا یک ساعت بشه نگه داشت

سوال های مرتبط