نکن تروخدا خدا قهرش میگیره اسیبی که بعد سقط ب خودت وارد میکنی خیلی بده اون بچه قلبش تشکیل شده داره میزنه نکن چیزی نخور خدا بزرگه توانشو بهت میده
عزیزم شرایطتو بسنج اگع تواناییشو داری ک حله
اگع نداری ب هیچ عنوان ب دنیا نیارش تو این مملکت زندگی خودمون رو هواست
شوهرم نیست کنارم تو شهری دیگه سرکار
سقط نکن عزیزم آسیب روحی و جسمی که میبینی خیلی بده وممکن اونوقت که خواستی دیگه باردارنشی خیلی سخته دوتاباهم اما حتما خواست خدا اینطور بوده وچیزی در شما دیده که داده بهتون از خودش کمک بخواه
تو میتونی از پسش بر بیای چند سال دیگه با خیال راحت میبینشون با هم بازی میکنن و تو حالت خوبه از این که تصمیم گرفتی نگهش داری
نه گلم به سقط فک نکن خیلی اسیب میبینی
نه گلم به سقط فک نکن خیلی اسیب میبینی
جلوگیریت چی بود؟
یه راهکار بدین سقطش کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.