۵ پاسخ

من14هفته و2روز با سرویکس23اورژانسی سرکلاژ کردم وچون سرماخورده بودم بی حس شدم
کلینیک خصوصی هزینه شد4500
بی حسی ک رفت هم مرخص شدم
حین عمل که هیچی متوجه نمیشی
بعدعمل هم دردمن شبیه دردپریودخیلی خفیف بود عملاانگاردردی نداشت
میخوابی روکمر پاتو بازمیکنی مثل وقتی که میری معاینه داخلی

من انجام دادم باردار ک بودم
اون موقع رفتم کلینیک خصوصی چون شهرمون بیمارستان خصوصی نداره
کلینیک ۷ونیم گرفت دکترم هیچی نگرفت

من سرکلاژ کردم پیش دکتر خدیجه رضایی کیخای هزینه خودش نگرفت ففط بیمارستان اونم خیلی کم شد فقط نخ سرکلاژ رو باید خودش بگیره

سرویکست چنده مگه باز بارداری؟من ازاول تا اخر بارداری سرویکسم ۳۴ بود ازاولم تاآخر باشیاف سرویکسم موند

خصوصی سنگینه پارسال عید ۲۴ تومن تو بیمارستان صارم ولی دولتی ارزونه

سوال های مرتبط

مامان یاشار و تودلی مامان یاشار و تودلی ۱۱ ماهگی