هر کی سرکلاژ کرده میتونه از تجربیاتش بگه؟؟؟؟

۸ پاسخ

سر دوتا بچه ها سرکلاژشدم
بیهوش میکنن چیزی نمیدونی بعدشم درد آنچنانی نداره فقط اثر بیهوشی
واسه من لکه بینی یا چیزی نداشتم
ولی مراقبت میخواد

مراقبت میخواد بعد عمل
مراقب باشی همه چی اوکیه
ی کمکی میخوای چون بچه کوچک داری

باز کردن دوختن بیهوشم کردن مراقبت کردم توالت فرنگی شیاف آمپول استراحت

اگه زایمان طبیعی باشه هفته های آخر باز میکنن اگه سزارین باشی تواتاق عمل همون موقعه باز میکنن

من انجام دادم اصلا درد نداشتم فقط همونجا لک دیدم تموم‌شد موقع زایمان بازش کردن

خیلی عمله راحتیه

من بیهوش بودم، درد داشتم ولی کم بود شبیه پریودی، تا ده روزم لکه خون داشتم
بعدشم که مراقبت میخواد
موقع سزارینم نشد بازش کنن، سه ماه بعدش باز کردم اون خیلی درد داشت ولی خب چند دقیقه بود و تموم

میبرن اتاق عمل بیهوش میکنن
من اصلا اذیت نشدم خداروشکر بعدش
چند روز استراحت کردم

سوال های مرتبط

مامان نفس و تودلی❤️🎀 مامان نفس و تودلی❤️🎀 ۲ ماهگی
مامان احسان مامان احسان ۱۰ ماهگی
مامان زیباروی من مامان زیباروی من ۱ سالگی
مامان ماه سو مامان ماه سو ۱۷ ماهگی