بچها آتش بس چیشد امشبه؟
#شیر خشک شیر شب

۷ پاسخ

فعلا چرتو پرته همه چی ولش کن

بلاتکلیفی از جنگ بدتره هم واسه اقتصاد هم واسه روان و اعصابمون😔

حالم بهم میخوره از هر دو طرف
فقط ما مردم بیچاره تر شدیم خاک تو سر همشون کنم ایشالا

ترامپ مثل خر تو گل مونده غرورش اجازه نمیده اینو قبول کنه هرروز توییت میزنه یه زر جدید میزنه

گندشو درآوردن بلاتکلیف موندیم

پنج روز اتش بس دادن روز جمعه قرار مذاکرات گذاشته ت.ر.ا.م.پ
و گفته اخرین مهلته

تمدید شده که عزیزم

سوال های مرتبط