۸ پاسخ

اصلا بش فک نکنید

دوباره تمدید میکنن

فعلا که به یه کشتی تجاری ایرانی حمله کردن

۳ آتش بس میشه ۳ونیم دوباره تمدید میکنن سیاست کثیفی ک اینا دارن

چهارشنبه ۹ شب میگن

چهارشنبه ساعت ۳و نیم
آنقدر خبرهای مختلف تو کانالای مختلف خوندم روانی شدم بخدا

کم کم پاشیم دبه ها رو آب کنیم و حموم بریم باز منتظر بشینیم🤦🤣

چهارشنبه

سوال های مرتبط