۴ پاسخ

بنظرم همیشه تا اردیبهشت نزدیکای صب واقعا هوا سرد بخصوص اگ بچه کوچیک داسته باشی...

ما هم یبار برداشتیم بعدش پشیمون شدیم تا اردیبهشت نباید بخاری برداشته بشه

منم دو روز بود شوفاژا رو خاموش کردم ولی از دیشب سرد شده

تهران ینی در این حد سرده کدوم سمتی شما؟

سوال های مرتبط

مامان ایلین مامان ایلین ۵ سالگی