بنظرم همیشه تا اردیبهشت نزدیکای صب واقعا هوا سرد بخصوص اگ بچه کوچیک داسته باشی...
ما هم یبار برداشتیم بعدش پشیمون شدیم تا اردیبهشت نباید بخاری برداشته بشه
منم دو روز بود شوفاژا رو خاموش کردم ولی از دیشب سرد شده
تهران ینی در این حد سرده کدوم سمتی شما؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.