سیرمن حبه فریزمیکنم عالی وتازه میمونه سرخ شده هم میتونی بریزی توظرف دربسته بذاری توی فریزر
ترشی سیر کن 😁
پوست کن خورد کن بزار فریزر من همیشه اینکار میکنم
یا حبه تو فریزر،یا پوره تو روغن،من اولی رو میکنم
سیر من مال هفت سین پارسال همینجوری بدون کندن پوست گذاشتم تو ظرف تو فریزر هرموقع بخوان یه حبه یا دوتا برمیدارم پوست میگیرم خورد میکنم تو غذا ولی تو روغنفکر کنم باید پوست بگیری وبشوری وهمین جوری بندازی تو روغن اگه برای نگه داری میخوای اگه طعم دار کردن روغن فکر کنم باید خورد کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.