وا عزیزم شما داری جدا میشی قهر کردی خونه پدرتی چرا انتظار داری همسرت زندگیش رو تعطیل کنه وقتی قراره جدا بشین اصلا برات مهم نباشه و هیچی لازم نیست بگی
همسرتون نباید بدون شما میرفت
شما عزت نفس و اعتماد به نفس پایینی داری و حرف دیگران خیلی برات مهمه ،
حتما روی خودت کار کن اینقدر در هر موردی خودت رو دست کم نگیرومقصر ندون
نباید میزاشتی تنها برن هیچی نمیگن میگن اخ حون اصل کار داداشمون که اومد نباید میذاشتی بره
خودتو بگیر .بی محلش کن .چی میگن پشتت؟ میگن عرضه زنداری نداشته . داماداشم میگن طلاق بده که خوشحال بشن که خانواده زنشون بهم بریزه ... بی محلی کن کسی که نفهمه تا آخر عمر نمیفهمه . تا ته مشاوره رو برو ببین مشاوره چی میگه .... فقط فقط خواهر خودتو بگیر و الویتت خودت باشه .
وقتی قهری و خونه پدرتی خب نباید توقع باشه ک نره
ببین شماهرکاری هم بکنی اون میره بیخودی حرص نخور .یه مدت جاری من همینکارو میکرد برادرشوهرم وبچه ها میومدن اون نمیومد بعد دوسه سال خودش دوباره اومد .البته مطمئنم که مادرشوهر وخواخرشوهرم اصلا ازین موضوع خوشحال نبودن ومیدونستن برادر خودشونم مقصره
منم یبار خواهرشوهرم تولد گرفته بود زنگ زده بود به شوهرم مارو دعوت کرده بود درصورتی که بقیه وقتا یکسره به گوشی خودم زنگ میزنه .منم به شوهرم گفتم نریم اونم گفت نه میخام برم گفتم بچه ها نباید برن گفت نخیر بچه هارم میبرم گفتم ببر حلاصه اوناکه رفتن منم خاستم بفهمونم بهشون که از رفتن اونا ناراحت نیستم وبرام مهم نیست رفتم ی جعبه شیرینی گرفتم اومدم خونه آرایش کردم شیرینی و شیر موز درست کردم برای خودم فیلم فلش هم زدم قشنگ نشستم برای خودم کیف کردم وقتی اومدن گفتن اووو مامان چه خوش میگذرونه اصلاهم از شوهرم هیچی نپرسیدم هیچی
گلم بچتو چرا می فرستی مخالفت کن
خب چرا نرفتی
اگه مقصر اونان ک برات مهم نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.