عاره ولی بوی ملایم ،نه تیز
چرا نشه؟؟؟؟
من هیچی نمیزنم ولی خیلی بده بو میدم کلا حس میکنم😭ن ارایش میکنم ن چیزی نمیخام حساسیت بگیره بچم
من هم بادی اسپلش هم عطر میزنم
من از عطر و بادی اسپلش استفاده کردم البته فقط تو مهمونی ها
اره من مام رول هم میزنم حتی
من تموم دوران بارداری از ادکلن و بادی اسپلش استفاده کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.