خانوما تو بارداری میشه عطر استفاده کرد؟

۷ پاسخ

عاره ولی بوی ملایم ،نه تیز

چرا نشه؟؟؟؟

من هیچی نمیزنم ولی خیلی بده بو میدم کلا حس میکنم😭ن ارایش میکنم ن چیزی نمیخام حساسیت بگیره بچم

من هم بادی اسپلش هم عطر میزنم

من از عطر و بادی اسپلش استفاده کردم البته فقط تو مهمونی ها

اره من مام رول هم میزنم حتی

من تموم دوران بارداری از ادکلن و بادی اسپلش استفاده کردم

سوال های مرتبط

مامان آریشاه
 🩵👶🏻🩵 مامان آریشاه 🩵👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان شاهان وجانان😍 مامان شاهان وجانان😍 هفته سی‌وپنجم بارداری