😐چی بگیم الان وقتی میگی هوس میکنم میکشم
خودت باید به فکر بچت باشی الان ما میگیم نکش تو میگی هوس میکنم
اگه حس میکنی هوس کردنت مهم تره بکش اگرم که بچه ات مهم تره خودت میدونی جوابت چیه
نه اشکالی نداره
بعد یکساعت نیکوتین میره
شیرتوبدوش بریزتوشیشه باشیشه بهش بده که تادوساعت نبایدشیربخوره چون سطح تیکوتین توبدنت بالاس
نه بابا بکش بره خودش بزرگمیشه یواشکیمیزهمیکشه😂
توروخدا نکش گناه داره
نه ولی دیگه نکن اینکار رو
وا چرا سیگار😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.