۳ پاسخ

اسهال یا یبوست . موقع مدفوع کردن زیادی ب خودش میپیچه. استفراغ شدید.وزن گیری کم . شیرنخوردن کم
همینا فک کنم بود حالا اگه دوتا یا یکی از علایم هم داشت تا یک هفته بدون شیرش نمیسازه باید عوض کنی

یبوست نگیره،وزن بگیره..من این دو موردو میدونم عزیزم🩷

منم گیگوز میدم نمیدونم دل دردش از اونه یا کولیک

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا
روهام مامان هدیه خدا روهام ۳ ماهگی