اسهال یا یبوست . موقع مدفوع کردن زیادی ب خودش میپیچه. استفراغ شدید.وزن گیری کم . شیرنخوردن کم
همینا فک کنم بود حالا اگه دوتا یا یکی از علایم هم داشت تا یک هفته بدون شیرش نمیسازه باید عوض کنی
یبوست نگیره،وزن بگیره..من این دو موردو میدونم عزیزم🩷
منم گیگوز میدم نمیدونم دل دردش از اونه یا کولیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.