از کجا بفهمم شیرخشک ب بچم می‌سازه؟

۳ پاسخ

اگ شکمش کار کنه اسهال و یبوست نباشه
دلپسچه نگیره

اگه بدنش بیرون نریزه شکمش خوب کارکنه ..

بچه منمهر شیر خشکی دادم گیگوز،گیجوزhaتان ،نانhaآپتامیل،آپتامیلhaهمشون همینه یبوست دکتر گفت اشکال نداره تا۱۲روزم مدفوع نکنه

سوال های مرتبط

مامان نخودفرنگی مامان نخودفرنگی ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا
روهام مامان هدیه خدا روهام ۳ ماهگی