۷ پاسخ

دکتر گفت حتی از دهن کسی بوی سیگار به بچه نخوره، گناه دارن ما مسئول سلامتی بچه ها هستیم

چه جوری می‌کشید
من به بوش تحمل ندارم

ب نظر من تازه ک شیر دادی همون موقع بکش ک تا دفعه بعدی ک میخوایی شیر بدی دیگ اثری نمونه ازش چیزی نمیشه با ی نخ دو نخ

بکش😂 منم دو روزه روزی ی نخ میکشم. جبران اینهمه اعصاب خوردی و استرس

اره بابا بکش بره تین همه رعایت میکنی آخر سر بچه خودش بزرگ‌میشه میره یواشکی سیگار میکشه

بکش عزیزم

بکش بابا دیکه بچه تو شکمت نیست که نیکوتین خونت بهش برسه من بزام اولین کاری ک میکنم ی نخ سیگار روشن میکنم به پاس همه ی این نه ماهی ک تحمل کردم میکشم

سوال های مرتبط