ببرش دکتر
الرژیه حتما دکتر ببرش
یبار پماد کالاندولا بزنی فوری خوب میشه
اگزما بمونه بدتر میشه
یه مدل پف کرده و ابکیه حتما حتما امروز ببرش دکتر هم موضعی دارو میده هم خوراکی
عزیزم اگزماست
حتما ببر دکتر
اصلا حساسیت نیست
شاید به شوینده لباساش یا بالشتش یا غذایی که خودن میخوری و شیرش میدی حساسیت داره
وای طفلکی،،، ببرش دکتر ،، احتمالا به چیزی الرژی داره
گرمیه خنک نگهش دار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.