۵ پاسخ

هلو برى قائم به دنيا اومده نصبت به تجربه اى كه دارم داداشاش تو كسرى
از لحاظ تميزى و رسيدكى و اخلاق پرسنل قائم خيلى بهتر بود
ابان۴۰۴ سزارین شدم تو قائم
وقنى تلفنى زنكَ ميزدم يه شب حدودا ميكَفتنه۴۵
اما سقف تکمیلی من برای زایمان۱۲ بود
و تامین هم کم شد
کلا موقع ترخیص۸ ملیون شد

قائم کجاست؟؟
خصوصیه؟؟
من فکر میکردم فقط آرام و تخت جمشید خصوصی هستن

قائم نیم دولتیه ؟

طبزعی تو بیمارستان دولتی رایگانه

با بیمه ۴۵ اینطورا

سوال های مرتبط