اصن دست نزنیا دختر منم داشت دکتر گفت خودش میره نباید فشار بدی
اصلا دست نزن تو کتاب (( کودک من )) توضیح داده اینو نوشته بود ب هیچ وجه دست نزنید
این روند توی همه نوزادا هست اصلا دست نزن
الهی بگردم علتش چیه
باید فشارش بدی میگن خالی نکنی جمع میشه زیر بغلش غده میشه باید عمل بشه فلان حالا منم اینجوری شنیدم پسرو دخترم نداره پسر خاهرشوهرم داشت فشار دادیم خالی شد
باید فشارش بدی بیاد بیرون خالی شه
باید فشارش بدی بیاد بیرون شیر کرده سینش دختر منم اینجوری شده بود هر دو سینش بردمدکتر فشار داد گف نیازی نبود ک بیاری دکتر تو خونه انجام میدادی
عزیزم قدیمیا دست میزنن و فشار میدن که کار درستی نیست . خودش از بین میره نگران نباش حتی ممکنه دست بزنی قلمبه به نظر برسه ولی خوب میشه
فشار ندیا خودش خوب میشه
دست بهش نزن ،میادومیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.