توتاپیکام هست گلم
امشب برا شام درست کردم خودمون هم خوردیم خیلی خوشمزه میشه اول یه پیمانه برنج رو با آب قشنگ میزارم میپزه جوریکه مثل شله زرد برنج ازهم وا بره بعد شیر پاستوریزه رو میریزم روش بایکم نمک چندتا جوش میزنه و شیرب خورد برنج میره بعد میریزم تو بشقاب سرد که شدبادارچین میخوریم
من برنج رو با یکم شیرمیزارم میپزه بعد شیرش که کم شد هی بهش یه ذره شیراضافه میکنم یه خرماهم میریزم توش
بعضی موقع ها پودر پسته یا گردو یا بادوم هم میریزم
من برنج میپزم بعد ولرم بود شیرخشکشو بهش اضافه میکنم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.