۹ پاسخ

نه منظورم این نبود که خطر ناکه همه واکسن ها ویروس ضعیف شده بیماری ها هستن که بدن رو در مقابل بیماری مقاوم میکنن چطور نمیدونستین بهتره یکم بیشتر مطالعه کنین

حتما حساسیت داده ببر دکتر.
بچه من نزد

نوشته ازبین میره نگران نباش

تصویر

به من گفتن اگه زد بیارش پیشمون با ببر پیش دکترش

چون واکسن سرخک و سرخچه هستش بالاخره ویروسش وارد بدن بچه میشه

باید بهت میگفتن ک اگه بچه دونه بزنه بیرون باید بهشون خبر بدی . کی زدی؟

به بهداشت بگو

دختر من نزده دونه قرمز

من امروز زدم واسه پسر منم چندتا پاش زده یعنی بخاطر واکسنه؟

سوال های مرتبط