کیا از سیسمونی فروشی اقابززگ یا مرتضی اشرفی خرید. کردن کدوم خوبع

۱۰ پاسخ

منم از مرتضی اشرفی خرید کردم
البته اون موقع اسمش آقا بزرگ بود تازه یه سال شده مرتضی اشرفی جنساش الان نسبت ب قبل خییییلی با کیفیت تر شده
تمومی جنساش عالین

میگن اقا بزرگ جنس اشغال داره

من کالسکه و صندلی ماشین و ساک و فلاسک و فعلا از آقا بزرگ خریدم کیفیتش خیلی خوب بود حتی صندلی ماشین هم چون ایرانی بود گارانتی داشت

من قراره از اشرفی خرید کنم

من از اقا بزرگ خرده هاشو خریدم
لباس بیمارستان برند نی نی سان و‌نیلی داره و‌مارکای دیگه
خیلیم شلوغه و بشدت فروش داره
برند چیکو و اینام داره.بهار بنداز بندازه
باید خیلی زرنگ باشی
چون اتیکت قیمت ندارن هرچی دلشون بخاد میگن

من از مرتضی اشرفی خرید کردم راضی بودم

صد در صد آقا بزرگ بین این دوتا

دومی رو نشنیدم ولی سر دختر اولیم رفتم آقابزرگ زیاد خوشم نیومد حقیقتش هیچی ازش نخریدم تموم سیسمونی دخترمو از خیابون بهار گرفتم کالسکه کریر ایناشو از جمهوری گرفتم،ولی سر دومی نمیخوام لباساشو بهار بخرم خیلی گرون شده کجا قیمت و جنسش خوبه برم؟؟☹️نهایتا مثلا وسایل بهداشتیشو برم بهار بگیرم چون میدونم اصله فیک نمیارن ولی زورم نمیرسه لباساشم اونجا بگیرم چون سر اولی گردن مامانم اینا بود تا تونستم خودمو خفه کردم خریدم ولی الان گردن خودمونه نمیتونمممم پولم نمیرسه😭😂

من هم سر اولی از اقا بزرگ خرید کردم هم سر این یکی بچم
همه چیزمو از اونجا خریدم له غیر از سرویس چوب

من از آقا بزرگ خریدم هفته پیش عالیه هم کیفیتش هم قیمتش همه چی بجز تخت و کمد شد ۵۰
خاهرمم از مرتضی اشرفی خرید اونم خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری