خانومای گیلانی هوا چطوره؟؟؟لباس گرم بیارم؟؟؟

۱ پاسخ

بزای مسافرت چرا همش قفلی زدی رو رشت شمال از اخرای شهریور تا اردیبهشت عالیه فقط بعدش افتضاح میشه

سوال های مرتبط