۳ پاسخ

ای خدا چرا امشب همه تایپیکا ترس از بارداریه؟ ترس افتاد به جونم با اینکه هیچ کاری نکردم 😅

من 1 دی زایمان کردم
26 بهمن شدم اسفند شدم فروردین نشدم بی بی چک زدم دوتا خط آمد آزمایش دادم گف احتمال داره ولی عددت پایین 2 روز دیگ بیا حالا فردا قرار برم

حالا من این ماه نمیدونم چم شد دوبار پربود شدم

سوال های مرتبط