ای خدا چرا امشب همه تایپیکا ترس از بارداریه؟ ترس افتاد به جونم با اینکه هیچ کاری نکردم 😅
من 1 دی زایمان کردم
26 بهمن شدم اسفند شدم فروردین نشدم بی بی چک زدم دوتا خط آمد آزمایش دادم گف احتمال داره ولی عددت پایین 2 روز دیگ بیا حالا فردا قرار برم
حالا من این ماه نمیدونم چم شد دوبار پربود شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.