من ماه اول استفاده میکردم نسبت خوب بود ولی از کولیکیز بیشتر راضی بودم کلا اوضاعمون متفاوت شد😁
من. واقعا عالی بود. کلا کولیک پسرم از بین رفته.
من استفاده ميكنم هنوزم براي نفخ عاليه و خيلي راضيم
من استفاده کردم خیلی خوب یود
من استفاده کردم عالی بود
واسه دخترم هر قطره دادم بی تاثیر بود کولیکز بهتر بود
اثری ندارع ب نظرمن
من استفاده میکنم هروقت دخترم یکم نا ارومی میکنه و به خودش میپیچه بهش میدم اروم میخوابه
من استفاده کردم تاثیری نداشت
ولی قطره کولیک مارک پدیا بست بسیار عالی بود و تنها قطره ای بود که دخترم باهاش آروم بود
در کنارش ماساژ شکم و روغن زیتون مالیدن یادتون نره
من استفاده کردم . خوب بود ولی معجزه نکرد .
کولیک باید دورهاش بگذره و تحمل کنین
من استفاده کردم دو سه بار هیچ تاثیری نداشت
من عالی بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.