اینفاکول کیا استفاده کردن؟

۱۲ پاسخ

من ماه اول استفاده میکردم نسبت خوب بود ولی از کولیکیز بیشتر راضی بودم کلا اوضاعمون متفاوت شد😁

من. واقعا عالی بود. کلا کولیک پسرم از بین رفته.

من استفاده ميكنم هنوزم براي نفخ عاليه و خيلي راضيم

من استفاده کردم خیلی خوب یود

من استفاده کردم عالی بود

واسه دخترم هر قطره دادم بی تاثیر بود کولیکز بهتر بود

اثری ندارع ب نظرمن

من استفاده میکنم هروقت دخترم یکم نا ارومی میکنه و به خودش میپیچه بهش میدم اروم میخوابه

من استفاده کردم تاثیری نداشت
ولی قطره کولیک مارک پدیا بست بسیار عالی بود و تنها قطره ای بود که دخترم باهاش آروم بود
در کنارش ماساژ شکم و روغن زیتون مالیدن یادتون نره

من استفا‌ده کردم . خوب بود ولی معجزه نکرد .
کولیک باید دوره‌اش بگذره و تحمل کنین

من استفاده کردم دو سه بار هیچ تاثیری نداشت

من عالی بود

سوال های مرتبط