۶ پاسخ

پوشکشو باز کن، بزا یکم باز بمونه. فرهانم امشب با اینکه سیر بود همش گریه میکرد و کلافه بود، بازش کردم الان خوابید

بنظرتون ممکنه گوشاش درد کنه چیکار کنم

شاید خوابش میاد یا پوشکش خیسه

جاییش دردمیکنه که گریه میکنه
پاراکید بده بهش
شربت ضدنفخشم سرساعت بده از دلدرد و دل پیچه هم میشه

شکمشم گرم نگهدار با یه شال نازک ببند
جوراب بپوشون واسش گرم بمونه پاهاش

یکم میتونی بهش پاراکید بدی دردش اروم بشه

سوال های مرتبط