شیر دوش دستی با برقی چه فرقی داره

۴ پاسخ

این عکسشه کسی خواست بهم پیام بده

تصویر

من برقی دارم خیلیم خوبه دو یا سه بار استفاده کردم بچم بیمارستان بستری بود شیر بردم الان شیر خشک میدم اگه خواستی میفروشم

برقی خودش میک میزنه دستی باید بادستت دستگاه فشار بدی میک بزنه

برقی بگیر
دستی به درد نمیخوره
دستی برا زمانیه که شیرت خیلی روان و زیاده
ولی برای ماه‌های پایین‌تر برقی به درد می‌خوره
درضمن برقی کل سینه رو تخلیه شیر میکنه ولی دستی نه، تهش شیر میمونه تو سینه
من دستی داشتم دیدم به درد نمیخوره رفتم برقی رو خریدم، جونم راحت شد

سوال های مرتبط