کی رفتی سونو که اینقده
طبیعیه ولی خیلی مراقبت کن کارنکن سنگینی برندار. واینکه سعی کن ابگوشت. گدشت توشیشه عرقی که پس میده خیلی خوبه براوزن دهی بخور
شیر خشک لیدی میل بخور خیلی تاثیر داره برای وزن بچه
دختر اولم ۳۵هفته ۱.۵۰۰بود ۳۹هفته ب دنیا اومد شده بود ۲۱۰۰ خیلی کم بود ☹️
وزن بچه
طبیعی هست .برا .زن بوت هم فقط مرغ بخور .احیای وشبا قبل خواب یک لیوان شیر با دوتا خرما
فاطی چه خبرا
جنسیت نی نی چیه؟
وزن نینی کم نیست ۳۵هفته ۱۴۰۰؟
انقباضات تمرینیه عزیزم
نگران نباش عزیزم این دردایی که زود تموم میشه چیزی نیست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.