استراحت مطلق
دیگه این ماه اخر حساسه نباید کار کنی
یا چیز سنگین بلند کنی
عزیزم شیاف بزار
موقعیتت عوض کن اگ دیدی با عوض کردم موقعیت درست نشد و دردات ادامه داره برو بیمارستان حتما
اگه منظمه حتما برو زایشگاه
اگه شدید تر شد برو بیمارستان اه با استراحت کم نشد
من بعدازظهر درد داشتم دراز کشیدم خوب شدم
شیاف پروژسترون نداری بذاری؟
ماه درده عزیزم
نگران نباش
برو بیمارستان عزیزم چکت کنن
اگه ادامه دار بود برو حتما بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.