منم دارم گاهی وقتا پنیک میکنم 🥲
نگران اتفاقی که نیافتاده نباش
تو نمیتونی همه کس و همه چیو کنترل کنی تهش بتونی واکنش خودت و قدم بعدیتو پیش بینی کنی 🥲
آخ منم یه مدت داشتم خیلی بد بود عذاب بود
منم داشتم،و دارم،باید دارو بخوری
منم مثل تو هستم همیشه طرف بد ماجرا رو نگاه میکنم اینقدر فکر میکنم تا داغون میشم خسته شدم
منم همینطوریم💔اعصابم خراب میشه
حتما باید بری روانپزشک و دارو بخوری
عزیزم اگه بری پیش روانشناس و روانپزشک دوتاش باهم خیلی حالت بهتر میشه، من دو سال تحت درمان بودم و واقعا خیلییی فرق کردم
منم همینجوری ام متاسفانه 🥲
باید دارو مصرف کنی
به نظرم آنقدر باید سرمون وگرم کنیم آخر شب خسته بشیم زود بخابیم
من وسواس فکری مریضی دارم همش فک میکنم مریضی بدی دارم و وقتیم بهش فک میکنم اون نقطه واقعا درد میگیره و دیگه خوب نمیشه
فقط باید دکتر دارو بده منم اینجوری بودم الان خیلی خوب شدم
وای من نمیدونم چیکار کنم خواب ندارم
والا به نظرم چاره ای نداره من که چند ساله چاره ای پیدا نکردم خل شدم رد دادم
وای فهمیدی به منم بگو چل شدم
منم وسواس فکری دارم چل شدم دیگه دائم درحاله فکر کردن به انفاقات بدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.