گلم اگ پیام منو خوندی ممنون میشم جواب بدی.. منم یکساله وسواس فکری دارم طوری ک حوصله هیچ کاری ندارم البته همش اینطور نیستم ولی تو هفته شاید دو روز خوب باشم از این وضع خسته شدم میخوام برم دکتر ولی میترسم شما رفتین بهتر شدین
من وسواس شستشو دارم یعنی این قرص خوبه
شما چه علایمی داشتی واسه وسواس فکری
قبل خاب منیزیم حتما بخور.
داروی خوبیه.ولی همسر من یمدت درگیرش بود درحدی ک شغلشم گذاشت کنار.یسال درگیرش بودیم.ناراحتی افسردگی استرس.ولخرججی الکی.ولی خدا روشکر الان خیلی بهتر شد.منتها من خیلی پشتش بودم و روحیشو قوی نگه داشتم.امیدوارم اطرافیانت درکت کنن.مراقب خودت و بچت باش♥️
خوبکار کردی رفتی دکتر عزیزم
علاعمت چیه
چه علایمی داشتی ؟
خواهر منم وسواس فکری داره امپرازولام. اسنترا و چند تا داروی دیگر میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.