من خیلی جنسیتش برا مهمه میخام پسر باشه
چیکار کنم چی بخورم کیست تخمدان سمت راست ک دارم میزاره بچه پسر باشه
سلام ب همه
من قصد دارم اقدام کنم الان دو ماه از سقط اولم میگذره بچه اول بود قلب تشکل نداده بود سقطش کردم الان میخام دوباره اقدام کنم تخمدان راستم کیست دارم اگ اقدام کنم باردار میشم
اره من داشتم
من نداشتم
من لک نداشتم
مننه
من ن ولی یروز وسطای سیکل ی ترشح سفید داشم توش ی رگ قرمز خییییییلی ریز بود بزور دیده میشد
بدن آدم ها فرق میکنه
من لک لانه گزینی داشتم
بله دیدیم
خیلیا نمیبین
نه هیچی ندیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.