اگه برای معاینه نرم چی میشه؟

۵ پاسخ

من یک بار رفتم دردش زیاد نبود فقط حالت تهوع گرفتم باید خودتو شل بگیری دردش خیلی کمه نگران نباش

کثافتن‌انقد‌من‌ دل درد داشتم رفتم بیمارستان گفت باید معاینه ت کنم یعنی معاینه کرد انقد درد داشتا هنوزم دردش میادسراغم کاش بارداری بدون درد بود به خدا من دیگه کم اوردم انقد دردکشیدم

بجاش ورزش کن

منم نمی‌رم خوب بری بگه یکسانت ک چی بشه ..فقط پول میخان بگیرن.فقط میرم سونو اونجا طول سرویکسم و میگن چک کنن ببینم چقدر اومده پایین از قبلی ها
و آب دور بچم

,نروخیلی بده بزاردردبگیره بعدبروبیمارستان

سوال های مرتبط