۸ پاسخ

ایشالا ک نینی تو بسلامتی و دل خوش بغل بگیری
کدوم بیمارستانی عزیزم

انشالله بسلامتی برای منم دعا کنید
من طبیعی هستم دعا زود دردم بگیره
به ۴۰ هفته نرسم وزایمان راحتی داشته باشم

ب من ۳۸هفته و ۶روز نوبت داد،😥😥😥😥😥😥

کدوم بیمارستان میری گلم

بسلامتی عزیزم🌹
دعاکن ب منم مثل شما تاریخ زایمان بده اینجوری ک اونسری میگفت تا۳۹هفته میخواد ادامه بده 🙄

سلام عزیزم دکترت زیرمیزیم گرفت ؟

بسلامتی❤️منم بین ان تی و پریودی ۵ روز فاصلس ولی تاریخمو با ان تی زد

ب سلامتی عزیزم
منم انشالله ۱۶ ام بستری میشم♥️

سوال های مرتبط