۱۱ پاسخ

سودو کرم خوبه ولی برای استفاده همیشگی میگن خوب نیس ولی اردن میزنم من راضی ام

کالاندولا زود هم زود خوب میکنه هم سوزش رو کم میکنه.فیروز من زدم راضی نبودم

فقط کالاندولا

هیدرودرم سوختگی پای بچه از همه بهتره

یکی از مامانای گهواره اینو پیشنهاد داد

تصویر

تاپیک منو ببین

ایروکس من میزنم

سودو کرم براش میزنم فایده نداره

کالاندولا نمیزنی؟ سودوکرمم شنیدم

کالاندولا

زینک فیروزه

سوال های مرتبط