سلام
چکار کنم بچم قند چندتا چندتا میخوره؟؟؟؟؟

۹ پاسخ

قند نخورید

من جمع کرده بودم یک مدت بجاش کشمش میاوردم با چای میخوردیم

جمع کن قندارو
من برا شوهرم چای میارم یدونه قند میگیرم دستم یواشکی میدم بهش
جایی میریم هم قندونارو جمع میکنم
البته ما غیر خانواده درجه یک جایی نمیریم واسه همیت رو دروایسی نداریم

من دخترم از اول نزاشتم بخوره تا اون روز هی میگفت مامان بخورم گفتم نه میگفت یه دونه گفتم نه مامان میگه مامان یه کوچولووو گفتم نه دلارا با مظلومی گفت کوچولووو گفتم نه اصلا ندادم اگه بدی دیگه هیچی
تو ام سه روز اصلا نده جای رفتین قندون دور کن نبینه به مرور درست میشه

همه بچه ها همینن باید نبینه که نخواد

از جلوی چشمش دور کنید برای خونتون اصلا نخرید

دخترمنم همینه. خونه خودمون در دسترسش نیست ولی خونه مامانم که میریم قندون ها کابینت پایینه زود میره برمیداره

نزار جلوش قایم کن هرچی هم گریه کرد بونه گرفت محل نده دور از جون دیابت بگیره میخای چیکار کنی

نزار جلوش
یادش میره

سوال های مرتبط

مامان دایان🧸 مامان دایان🧸 ۲ سالگی
مامان آقا آرسام مامان آقا آرسام ۲ سالگی