۶ پاسخ

غصه نخور عزیزم یکم دیگه غذای کمکی شروع میکنی بهتر میشه.وزنشم ک بد نیس الان

۶کیلو هس اصلا زیاد نشده

پسر منم همینه🙃غصه خوردن فایده نداره

علت استپ وزنیش چیه؟دکتر چی میگه؟

چند کیلوئه مگه
شیر خودتو میدی یا شیرخشک

چرا چند کیلوعه؟؟ چشه مگه

سوال های مرتبط

مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی